Комп’ютер не бачить iPhone чи iPad

Комп'ютер не бачить iPhone чи iPad

Як відомо, Apple-пристрої з останніми оновленими версіями iOS цілком можуть обходитися і без комп’ютера, але іноді виникають ситуації при яких без комп’ютера не обійтися і тоді користувачі можуть зіткнутися з тим, що ПК не бачить підключення iPhone. Що ж робити в таких випадках і як усунути проблему?

Отже, про можливі ситуаціях і способи вирішення

Найчастіше користувачі можуть зіткнутися з проблемою підключення і неможливістю виявлення Apple-пристрою до комп’ютера при роботі з iTunes: дана ситуація може виникнути в механізмі довірення підключення, коли на обох гаджетах зберігаються ключі для подальшої авторизації. За замовчуванням запит «Довіряти цьому комп’ютеру» повинен відобразитися при наступному підключенні пристрою, а іноді повторного запиту до підключення не пропонується. Що можна зробити:

в разі, коли iPhone чи iPad “не хоче довіряти” операційній системі OS X (Mac)

Рекомендується очистити вміст спеціального системного каталогу Lockdown. Для цього необхідно:

  • підключити iOS-пристрій від комп’ютера,
  • вибрати пункт «Перехід до папки» в меню «Перехід» рядка меню OS X, або ті ж самі дії можна здійснити комбінацією клавіш [cmd] + [shift] + [G] і вирушти за адресою / var / db / lockdown /.
  • у вікні користувач побачить один або кілька (в залежності від кількості синхронізованих пристроїв) файлів-сертифікатів, які і потрібно видалити. 
  • Після цього необхідно підключити Apple-пристрій знову до Mac і відповісти ствердно на питання про довіру комп’ютера. Пристрій повинен визначатись системою.

В разі, коли Apple-гаджет “не хоче довіряти” операційній системі Windows

Необхідно зробити ті ж дії, що і з Mac, очистити сертифікати підключених раніше пристроїв. Шляхи сертифікатів для різних версій Windows будуть різні:

  • для Windows XP: C: \ Documents and Settings \ All Users \ Application Data \ Apple \ Lockdown
  • Windows 7, Windows 8, Windows 10: C:\ProgramData\Apple\Lockdown

Крім зміни шляху розташування файлів, необхідно відобразити приховані файли і папки. Для цього в Панель управління з меню «Пуск» і перейдіть в розділ «Властивості папки», де на вкладці «Вид» вибираєте однойменний параметр.

Однак, за інформацією від користувачів, що стикаються з проблемами “недовіри” Apple пристроїв до ПК на ОС Windows, бувають ситуації, коли вище описані рекомендації не допомагають зробити видимим підключення iPhone до комп’ютера, тоді необхідно зробити більш трудомісткі дії, попрацювавши з оновленням драйвера. Для цього необхідно:

  • Зайти в «Диспетчер пристроїв» комп’ютера:
    • для Windows 7 розташований в Панелі управління
    • для Windows XP в підпункті «Система»
  • Вибираєте зі списку необхідне для підключення пристрою Apple, натискаєте правою кнопкою миші на вибраному рядку і клік на пункт «Оновити драйвер» з контекстного меню
  • Далі «Виконати пошук драйверів на цьому комп’ютері» і «Вибрати драйвер зі списку драйверів пристроїв на комп’ютері»
  • Натискаєте на кнопку «Встановити з диска» (якщо дана кнопка недоступна, можна вибрати категорію «Мобільний телефон» або «Пристрій, що запам’ятовує» і натиснути на кнопку «Далі», після чого кнопка відобразиться)
  • У діалоговому вікні «Установка з диску» натисніть на кнопку «Огляд»
  • Переходьте за адресою C: \ Program Files \ Common Files \ Apple \ Mobile Device Support \ Drivers.
  • Вибираєте файл usbaapl (в 64-розрядних виданнях Windows він називається usbaapl64) і натискаєте «Відкрити». Якщо папки не існує, або в ній відсутній потрібний файл, шукаєте його в каталозі C: \ Program Files (x86) \ Common Files \ Apple \ Mobile Device Support \ Drivers
  • У діалоговому вікні «Установка з диска» натисніть на кнопку «ОК».
  • Клік на кнопку «Далі» і завершуєте процедуру установки драйвера.

Тепер можна відкрити iTunes для перевірки роботи пристрою.

Рейтинг
( Поки що оцінок немає )
Сподобалася стаття? Поділитися з друзями: